I don't have the time

20 juli innebär en månad kvar tills den 20 augusti.
Vilket innebär en månad kvar tills skolan börjar ._.
Fast börjar på en torsdag, så det är skönt (:
Och alla ettor är själva första dagen.

Kollade aldrig på Mannen som kunde tala med hästar igår, istället kollade jag på Save the last dance.
Jag kom fan inte ihåg att den är så bra som den är.
Finns ju en två också, men den vill jag inte se eftersom det är andra skådespelare och sånt.
Och sen kollade jag på Bring it on också, och där är det fan bara första filmen som är bra.

Sitter hemma hos Tessan nu, var barnvakt ett litet tag.
Snart ska Tessan börja med mat, och sen ska vi till Örebro för Tessan ska kolla på barnvagn.
Ikväll är det Prison Break, och sen ska jag kolla på True Blood.

Tre band som definitivt kommer vara med på NMs soundtrack är Muse (of course), Radiohead och Band of Skulls.
Det sista bandet har jag aldrig hört, så ska ta och lyssna på någon låt hade jag tänkt.
newmoonmovie.org finns en bild på Alice, Bella, Jacob, Chris och lite scenarbetare i Charlies vardagsrum och bilden är antagligen från när Alice kommit tillbaka och innan Edward sticker till Italien.
Men den bilden lägger jag upp när jag är hemma.
Finns även rykten om att Robert och Pierce Brosnan, som spelar in Remember me tillsammans, har snackat lite om
James Bond, och att Pierce tror att Robert skulle kunna bli nästa 007.

Om jag tror på det vet jag inte, men det skulle definitivt vara annorlunda att se Robert som James Bond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0