Believe me, I'm lying

Nu har jag inte uppdaterat sedan i måndags, men har varken orkat eller haft tid att skriva.
Men igår på bingon kom jag på en as bra idé, jag ska fan börja med 'Veckans citat'.
En gång i veckan, antagligen fredagar, kommer jag att lägga upp ett citat, från vad som helst.
Bok, tv-serie, film, eller om jag hittat eller hört det någon annanstans.

Och den trettionde blir det att slå på femman, för då börjar Grey's igen! (:
Och på fredag tror jag det är bones att kolla på.
Men imorgon är jag ledig, och på fredag också.
Så det är jävligt skönt.
Men som vanligt har jag massor att göra.
Städa, plugga, och läsa.
På tal om att läsa så har Sandra lånat New Moon av mig.
Fick tillbaka Twilight idag, och i utbyte fick hon bok nummer två av mig.

Om typ tio minuter blir det att dra och jobba.
Jävla Lukas. Orkar inte med honom...

Och när jag kommer hem blir det att skriva historia, och börja träna in det.
Redovisning på tisdag om antikens grekland.

Åh, helvete vad jag älskade måndagens One tree hill.
Rysningar till tusen, och tårar i ögonen när Brooke försvarade Julian.
Och helvete vad jag garvade när Haley imiterade Peyton och Lucas för att typ träna xD
Fråga mig inte varför x)
Och hon får verkligen in Lucas blicken där på slutet.
http://www.youtube.com/watch?v=wKEeiM7Gw0k
Och Rachel är tillbaka!
Och hon är gift. Med mannen vi alla älskar att hata, Dan Scott.
 


Kommentarer
Postat av: Finger ;););)

baby born, baby booooooooorn.. (8)

Bästa låten<333<34<3a<3a


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0