I'll be there for you

Minns ni ryktena för några år sedan om en Vänner-film?
Dom är uppe och snurrar igen, och nu verkar det som om den faktiskt kommer bli av den här gången.

Jag vet inte rikigt vad jag tycker om det faktiskt.
Jag minns när sista avsnittet hade gått på tv och ryktena om en film började cirkla, då var man skit glad för att det skulle komma en film.
Och visst skulle det bli kul med en vänner film, det är ju en av dom bästa serierna någonsin.
Men ändå tror jag inte att det skulle bli samma sak.
De tio säsongerna som finns kan man kolla på 100 gånger om utan att tröttna.
Man sitter där i soffan och kan alla citat men skrattar lika mycket iaf.
Så blir det nog inte om dom gör en film.
Man kollar på den en gång, men sen går man tillbaka till att kolla på avsnitten igen.

Monica: You are so cute! How did you get so cute?
Chandler: Well, my grandfather was swedish and my grandmother was actually a tiny little bunny!

Chandler - yeah if i were a guy... did i just say IF i were a guy?!

Phoebe: Je m'apelle Claude.
Joey: Je te flop fli.
Phoebe: Oh, mon dieu!
Joey: Ah, de fof!

Phoebe: Aah, pheebs....
Rachel: Honey, thats your name.
Phoebe: Thats short for Phoebe? I tought that was just what we called eachother.

Phoebe - Ah, look, the ugly naked guy has a ugly naked friend. Oh, my god that is our ugly naked friend. That is ugly naked Ross!

Och så det mest klassiska citatet ever.
Joey - How you doin'?


Och för att helt byta samtalsämne så hatar jag kanal 5 för att dom delar upp Grey's premiären.
Egentligen är den 2 timmar lång, men dom visar bara en timme på onsdag ._.
Men jag vet vem det var som dog iaf.
Står på ABC.com, och jag misstänkte ju att det var den personen.
Och snart, nästa tisdag, börjar desperata också! (:
Dom två sista avsnitten går i repris imorgon.
Hatar att det är tisdagar bara...


Kommentarer
Postat av: sisco

faan va bra vänner e asså! jag läser citaten och ser de framför mig:P man kan helt enkelt inte tröttna!!

2009-09-29 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0