In the image

Misha fyller tydligen 36 idag, så congratz till honom.
Inte för att han läser det här.
Haha fan vad coolt om han skulle göra det.
Andra skoldagen idag, och den var bättre än vad jag trodde att den skulle bli.
Hade matte - skjut mig för att jag av någon väldigt konstig anledning var pepp för att räkna matte.
Första lektionen med engelska B - parades ihop med en gammal klasskompis från sankta. Har inte snackat med honom på fem år, så hade aldrig trott att han ens skulle komma ihåg mig. Vilket han verkade göra.
Psykologi - Inga prov på hela terminen, yay! Bra lärare, och kursen verkar rolig.

Och jag, Micha och Evveponken slipper bada i skolan på fredag pga. våra tatueringar.
Som jag inte skrivit om än.
Men bilder kommer upp när jag är hemma hos mamma igen - där jag har bilderna.

Btw, det här är den första bilden någonsin som jag inte ser bilen (och jensen) på förrän jag faktiskt läste att dom är med.

Nu har jag tynat Enation i tre dagar och jag börjar fan kunna deras texter nu.
Nice är dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0