News from sjuklingen

anyway, to celebrate, i stayed up late and crashed tumblr. - Misha om vinsten

Kan man köpa tidningar från usa?
Jag vill nämligen ha nya numret av TV-Guide.

Jag kommer dö den här säsongen.
Nästan alla säsonger har haft ett humorinriktat avsnitt, och säsong 6's kommer nog bli det bästa.
Inget slår Yellow fever, men i år så vaknar Dean och Sam upp som karaktärer vid namn Jensen och Jared i en tv-serie vid namn Supernatural.
Japp, jag vill se det avsnittet. Nu. Men det blir någon gång nästa år.
Jag får nöja mig med att Dean tar Death's jobb på lördag. Och Tessa är tillbaka.
Dom har skrivit fel i artikeln dock. Det var inte Jared som läste för Dean, det var Jensen som läste för Sam.
Everybody read for Sam, som Kim Manners en gång sa.

Hela SPN's cast är även med på Buddy's lista över de 100 snyggaste männen 2010. Vi har även OTH'are. Och folk från LUX, True Blood, VD och liknande.
#77 - Misha Collins
#57 - James Lafferty
#31 - Austin Nichols
#20 - Robbie Jones
#17 - Robert Buckley
#15 - Jared Padalecki
#14 - Jensen Ackles
#11 - Alexander Skarsgård
#8 - Kristoffer Polaha
#1 - Ian Somerhalder

Okej, Ian är snygg, men hur kan han vinna över Jensen? Och hur kan Alexander vinna över Jensen?

Nu ska jag gå och sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0