How could I forget?

Jag visste att jag hörde namnet Winchester nämnas i Gilmore Girls nyss! 

LorelaiAnd that starts with ceasing work on the Winchester mystery house here.

Dock har ju termen Winchester ingenting med spn att göra. 
Men ändå, fan vad stört att Jared, som spelar Dean i Gilmore Girls, fem år senare skulle heta Winchester.
Sam, dock.

Och ännu mer stört är att Gilmore Girls nämns i Supernatural, i Hollywood Babylon.

Tour Guide -
 Now, to the right, here is Stars Hollow. It’s the setting for the television series, Gilmore Girls. And if we’re lucky, we might even catch one of the show’s stars.

Haha jag tror att det är Winchester Mystery House som sägs vara värsta hemsökt.

Förut har det ju bara stått att Misha ska återvända som Castiel, men inte om han ska återvända som series regular eller inte.
I fjärde säsongen var han ju guest star, och i femte säsongen blev han series regular.
Och han återvänder som en.
Vilket betyder att det blir mycket Cas (:

Jag kollade på några favoritavsnitt av spn häromdagen, och Crowley, som är med i slutet av femte säsongen, nämns redan i den tredje. Han var Lilith's högra hand.
Så nu vet jag inte om jag tycker om honom längre.
Att han var Lilith's högra hand kan inte båda gott.
Men det får man väl se i sjätte säsongen.

Av någon anledning sitter jag och läser om Bobby/Jim.
"May his trucker cap get its own star on the Hollywood Walk of Fame." - Karla Peterson of The San Diego Union-Tribune

Seriöst, det är folk som har klagat över att Bobby kan japanska.
Det är coolt, enligt mig.
Haha det finns folk för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0