Luck be a lady

Klockrent avsnitt av OTH.
Clay dansade till KC & The Sunshine Band.
Ett av avsnittets bästa citat kom från honom.
"Lucas" dockan fick mig att skratta ett antal gånger.
Julian och Nathan är mina älsklingar.
Oth har alltid med en eller två bitchslaps per säsong, nu var det två i samma avsnitt. Och Chase förtjänade det.

Musiken var som vanligt underbar.
Saknade Jamie i det här avsnittet dock.
Och det är nu två covers av I don't want to be som jag tycker om.
Pregnant-Haley är underbar. Haley på hormoner är som bäst.
Och det var en referens till SensitiveJulian, "Julian"s twitter.
Och jag hade gåshud när Haley sa "Always and forever."

Mrs. Baker: You can't control mother nature.
Brooke: Or Mother Baker.

Haley - Always and forever.

Alex: (about clean teens) I think it's sweet. We didn't have anything like that in my high school.
Chase: Of course not. You were there.

Haley: Did you make the first basket you ever shot?
Nathan: Actually, yes.

Clay - I'm having a hard time moving my right arm, so that and the fact that Quinn is out of town is really killing my sex life.

Bara jag som tycker att dockan är mer lik Psyko-Derek än Lucas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0