Thanksgiving i Tree Hill

Veckans öppning - Wakey!Wakey!
Det är första gången jag fått gåshud till I don't want to be på länge. Den enda gången jag fått det förut är typ varje gång jag hör Gavin sjunga den live.

Klockrent avsnitt, Between raising Hell and amazing Grace.

Alex Dupré är definitivt en av mina nya favorit bitches i OTH. Direkt efter Rachel.
Brulian och Naley är underbart söta i det här avsnittet. Likaså Jamie. Dock så skrämmer Quinn mig lite. Bara lite. Btw så hoppas jag att Dan kommer tillbaka. Konstigt nog saknar jag honom.

Jamie: I am thankful for my baby brother.
Haley: Or sister.
Jamie: Whatever.

Brooke: You know, with everything’s that's happened. Maybe it’s okay in a way. I learned that the important people, the important things, they don’t go away. You’re still here.
Julian: And I’m never gonna leave.

Brooke: You're sexy when you play fotball.


Btw, Bethany är huuuuge.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte du på bilden med dem va? Jag tror jag såg den tjejen när jag var i Wilmington! :D (Kolla gärna in min OTH-blogg, har bilder på de jag träffade i headern).

2011-03-16 @ 13:38:47
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0